דובי מבלונים

דובי בלונים הם יצירות מהממות העשויות כולן מבלונים. היצירות מביאים שמחה ויופי לאירועים שונים, כמו מסיבות, חגיגות ואפילו הצגות שונות עם ילדים. יצירת דובי בלון דורשת כמה טכניקות בסיסיות של פיתול הבלון, יצירתיות וסבלנות.

 

 

חומרים דרושים להכנת דובי מבלונים

 

– בלונים: כדי ליצור דובח בלון, צריך לפחות שני בלונים – אחד לגוף הדובי ואחד לראש. הבלונים הנפוצים ביותר לפיתול הם בלוני לטקס ארוכים, דקים וגמישים המכונים לעתים קרובות "בלונים מתפתלים" או בלוני "260Q".

– משאבה ידנית: משאבה ידנית הופכת את ניפוח הבלונים לקלה ומהירה יותר. זה מבטיח לחץ אוויר עקבי ומפחית את הסיכון של ניפוח יתר או התפוצצות הבלון.

– סימון קבוע: ניתן להשתמש בו כדי לצייר את פניו של הדוב על הבלון המנופח.

 

הוראות הכנת דובי מבלונים

 

  1. לנפח את גוף הבלון: להתחיל בניפוח הבלון, להשאיר כשישה סנטימטרים לא מנופחים בסוף. החלק הלא מנופח הזה ישמש כזנב של הדוב. לסובב את החלק המנופח כדי לאבטח את האוויר פנימה.

 

  1. ליצור את גוף הדוב: לאחוז בבלון ביד אחת, למדוד כשלוש אצבעות מהקצה המקופל. סימן זה יהיה צוואר הדוב. לקפל את הבלון בסימן הזה, ויוצרים לולאה. לולאה זו תהווה את ראשו של הדוב.

 

  1. לנפח את ראש הבלון: לקחת בלון מתפתל נוסף ולנפח אותו, להשאיר כ-4-6 סנטימטרים לא מנופחים בסוף. לסובב את החלק המנופח כדי לאבטח את האוויר פנימה.

 

  1. לחבר את הראש לגוף: לסובב בזהירות את החלק הלא מנופח של בלון הראש סביב לולאת הצוואר שנוצרה בשלב 2. לוודא שהוא מסובב היטב כדי להבטיח שהראש יישאר במקומו.

 

  1. ליצור את אוזני הדוב: מקפלים את שני הקצוות הנותרים של בלון הראש לכיוון הקדמי, ויוצרים שתי לולאות שוות בגודלן. לסובב את הלולאות הללו יחד כדי ליצור את אוזני הדוב. להתאים את גודל וצורת האוזניים איך שרוצים.

 

  1. ליצור את לוע הדוב: לוקחים את קצה הזנב של בלון הגוף ומקפלים אותו לשניים. לסובב את החלק המקופל בחוזקה כדי ליצור את הלוע של הדוב. להתאים את אורך הלוע בהתאם להעדפות.

 

  1. לעצב את גוף הדוב: החלק הנותר של בלון הגוף ישמש ליצירת גופו ורגליו של הדוב. לחלק אותו לשני חלקים שווים – זה ייצור את הרגליים הקדמיות והאחוריות.

 

  1. לסובב את הרגליים הקדמיות: החל מהצוואר, לסובב את החלק הראשון של בלון הגוף כדי ליצור את הרגל הקדמית. לבצע שניים או שלושה פיתולים כדי להבטיח יציבות ולהתאים את אורך הרגל בהתאם לפרופורציות הרצויות.

 

  1. לסובב את הרגליים האחוריות: לחזור על התהליך משלב 8 עבור החלק הנותר של בלון הגוף כדי ליצור את הרגליים האחוריות. ליצור שניים או שלושה פיתולים כדי להבטיח את צורת הרגל.

 

  1. לקשט את פני הדוב: בעזרת טוש קבוע לצייר את העיניים, האף והפה של הדוב על בלון הראש. להיות יצירתיים ולהוסיף כל הבעות פנים או פרטים נוספים שרוצים.

 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button