3 טיפים לקישוט הרכב בדרך לאירוע

ארגנתם את כל המשפחה והחברים, סגרתם הסעה וכולכם מתכוננים לצאת יחדיו לאירוע? או שלמעשה אתם החתן והכלה המאושרים בדרך ליום המרגש? חבל להשאיר את המסיבה רק לאולם עצמו. לקשט את הרכב או ההסעה בדרך לאירוע יכול להיות דבר מהנה וכיף לעשות, שלא רק ישמח אתכם ויכניס אתכם לאווירה אלא גם יצהיר לכל מי שרואה אתכם בדרכים- החבר'ה האלה בדרך לאירוע מרגש ועומדים לעשות כיף חיים!

אז באיזה דרכים ניתן לקשט את הרכב או ההסעה שלכם לאירוע? הכנו במאמר זה 3 טיפים. לגזור ולשמור!

איך לקשט את הרכב?

יש דרכים מגוונות לקשט את הרכב או הסעות לאירועים, בהתאם לסוג האירוע ולבחירות היצירתיות שאתם מבצעים. בואו נציג שלושה דברים שיכולים לעורר אצלכם השראה:

בלונים – מה שמעולה בבלונים, הוא שהם מתאימים לכל מאורע ולכל גיל. בלונים יכולים להתאים לילדים, למסיבות יום הולדת, לחתונות, לבר ובת מצווה ולחגיגת חתונות כסף וזהב למיניהן. בלונים גם מזמן לא באים רק בצורה הסטנדרטית שאנו מכירים מילדותנו. ניתן להזמין בלונים בצורת מספרים, אותיות, חיות ולמעשה כל צורה שתעלה על הדעת! הכל כדי שתוכלו להתאים את הבלונים הנכונים לאירוע הנכון.

סרטים – זוהי הדרך הקלאסית ביותר לקשט רכב. יש למתוח סרט או בד טול לאורך הרכב ולצרף קישוט או פפיון. ניתן לקנות כאלה מוכנים מראש או להכין בעצמכם. זהו סוג קישוט אלגנטי ואסתטי שמתאים מאוד לאירועי חתונה שגורם לרכב שלכם להיראות כמו מתנה. מי שמביט ברכב שמקושט בצורה הזאת יידע שהוא מכיל בתוכו חתן וכלה, וככה בדרך לאירוע כולם יצפרו לכם בכביש ויברכו אתכם.

פרחים – אין כמו קישוטים שמגיעים אליכם ישירות מהטבע. ניתן למצוא מקומות רבים שעושים סידורי פרחים שמותאמים במיוחד לרכבים לאירועים. אנו ממליצים במיוחד על סידורי פרחים בצורת לבבות שיוצרים אווירה רומנטית שאין כמותה.

בנוסף לכל אלה, ניתן להוסיף כמובן גם שלטים מסוגים שונים שאפשר לתלות על החלק החיצוני של הרכב שמתאים לאירוע, לדוגמא שלט ה-Just Married הפופולרי. עוד טיפ הוא שאת הקישוטים כדאי גם להתאים לגודל הרכב. רכב פרטי, לימוזינה, מיניבוס ואוטובוס יצטרכו התאמה של הקישוטים וסידור מעט אחר שלהם.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button