עיצוב בלונים לאירועים – התאמה לקונספט האירוע

הפקת אירוע הוא לא משהו יום-יומי, ולכן כשרוצים לתכנן אירוע, חשוב להפוך אותו למיוחד ומרשים. ומה הופך אירוע לכזה? התשובה לשאלה היא כמובן- העיצוב. העיצוב הוא שהופך את האירוע לייחודי ובלתי נשכח. אחת הדרכים לשדרג את העיצוב היא בעזרת עיצוב בלונים המותאמים לקונספט האירוע. עיצוב כזה מומלץ במיוחד כאשר מדובר באירועים הנערכים בטבע.

הפקת אירועים בטבע

אירוע בטבע הוא אירוע בעל קונספט שונה ומיוחד. במקרה של הפקת אירועים בטבע לא משנה באיזה אירוע מדובר- חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר המיקום והאווירה הופכים אותו לבלתי רגיל, על כן, גם העיצוב צריך להיות כזה.

לא משנה איפה תבחרו לערוך את האירוע- בין ביער, במדבר או בים, עיצוב האירוע צריך להיעשות בקפידה, בדרך שתשדרג אותו ותהפוך אותו לזוהר ויוקרתי, ובדרך שתשתלב בצורה מושלמת עם הטבע ותהפוך את ה"חסרונות" ליתרונות.

על העיצוב להיעשות באופן שיתאים לאופי האירוע. לדוגמה במקרה של חתונה, לאחר שהזוג בחר את מיקומו של האירוע, עיצוב המקום צריך להיעשות בהתאם לציפיותיו ובדרך שתאפיין את שני בני הזוג.

אחת הדרכים לשדרג עיצוב אירוע שמתקיים בלוקיישן ייחודי כמו הטבע היא ע"י שימוש בעיצוב בלונים.

אבל למה דווקא בלונים?

התשובה היא שבלונים מלווים את חיינו כבר מהרגע הראשון, מהילדות ובכל שלב ואירוע תמיד יהיו שם הבלונים, הם משמחים אותנו ולוקחים חלק בחיינו.

כשאנחנו רואים בלונים מעוצבים, אנחנו חשים תחושת שמחה, מכיוון שהבלונים מתקשרים אצלנו באופן אוטומטי למסיבות ולאירועים משמחים. הם מושכים תשומת לב, הם חדשניים ומגיעים במגוון צורות, צבעים, גדלים, חלקים ומודפסים והכי חשוב- העלות שלהם זולה במיוחד. לכן הם מתאימים לכל קונספט ולכל אירוע, ויוצרים הרגשה של מסיבה אמיתית.

בזכות הוורסטיליות, מגוון הצבעים והצורות, ובזכות המחיר שלהם ניתן לעשות בהם שימוש רחב- להטביע עליהם לוגו בהתאם לאופי האירוע, ולעצב אותם בצורות שונות. הם יכולים לשמש לאין ספור אפשרויות עיצוב שונות ומגוונות, לא רק כעיצוב רקע (כמו באירוע שמעוצב באופן רגיל), אלא שהם יכולים לשמש גם לעיצוב רחבת הכניסה, השולחנות, פינת צילום, ואפילו אפשר לחלק אותם למשתתפים.

לדוגמה במקרה של חתונה, בזכות המחיר הזול שלהם יוכלו הבלונים לשדרג את עיצוב האירוע של אחד הימים החשובים ביותר בחיי הזוג בקלות, ולהפוך את האירוע ליום שמח במיוחד ובלתי נשכח.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button