אחת הדרכים הבטחות ביותר לקשט אולם אירועים

בהפקת אירועים המציאות עולה על כל דמיון ועם חשיבה יצירתית והחומרים הדרושים להצלחה ניתן לעצב אולמות כך שיפתיעו וירגשו את המוזמנים.
בעיצוב אולם אירועים חשוב לקחת בחשבון את הקונספט של האירוע על מנת להחליט מה יהיה הקו הסגנוני המוביל – פלטת הגוונים, סקלת החומרים, אלמנטים ומוטיבים מעניינים והאווירה המבוקשת.
קיימות דרכים רבות ומעניינות להפיח חיים ולהוסיף טוויסט מסקרן שישדרג את הנראות של האולם ואת האווירה בו. לפניכם מספר רעיונות והמלצות לקישוטים ועיטורים של אולמות אירועים פוטוגניים וייחודיים.

הקונספט קובע את הסטייל
בשלב הראשון בחרו קונספט מעניין לאירוע שלכם והחליטו מה יהיה הנושא שלפיו תגזרו את כל המרכיבים המשתתפים בחגיגה. למשל, סיפורי אגדות, המערב הפרוע, חגיגת הוואי, אביב וברגע שיהיה לכם נושא תדעו איך תרצו לקשט את העולם ובאילו צבעים לבחור ומה יהיו העיטורים הרלבנטיים ביותר שידברו את השפה של המקום. ניתן ליצור קונטקסט בין העיצוב לסביבה בה מתקיים האירוע למשל אלמנטים של ים לאירוע לצד הים או אלמנטים של פריחה לאירוע בסביבה פורחת.

מטקסטיל ועד עיצוב הבמה
אפשר לעטוף את אולם האירועים בצבעוניות המבוקשת והמרעננת באמצעות פריטי טקסטיל עשירים וייחודיים כמו למשל, להלביש את הכיסאות ולעטוף את השולחנות בבדים, לקשט את הדרך לחופה.
חשבו על אזורים אסטרטגיים ברחבי האולם אותם תוכלו להבליט ולקשט כמו למשל, קדמת הבמה, קבלת הפנים, אזור החופה, קיר ייחודי לצילומים. סידור השולחן משמעותי מאוד ויכול לתרום למראה יוצא דופן.

קישוטים דיגיטליים
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים אפשר לחשוב גם על אפקטים דיגיטליים מעניינים לקישוט והוספת ממד מרגש ומעניין במיוחד. מסכים עליהם תקרינו תמונות, קליפים קצרים או תיצרו אשליה של אלמנטים כמו אש, זיקוקים, ניצוצות. ניתן להשתמש גם בתאורה מתקדמת ליצירת אפקטים מעניינים וזוהר במיוחד ברגעי השיא של האירוע כאשר האורחים נכנסים, הזוג המאושר תחת החופה, הארת עמדת האוכל והמתוקים וכדומה.

עיצובים טעימים ואכילים
אפשר להשתמש גם באלמנטים לקישוט שאפשר לאכול ולנשנש תוך כדי כמו הר קינוחים, מפל שוקולד נוטף, פסלים מפירות וירקות ועוד כיד הדמיון הטובה.

אין כמו בלונים ליצירת אווירה מדהימה
קישוט בלונים מהווים את אמצעי הקישוט הפופולארי ביותר ובצדק. ניתן ליצור מהם כל כך הרבה כך שהם ממציאים את עצמכם כל פעם מחדש. בלונים צבעוניים בססגוניות המזוהה עם הקו העיצובי של האירוע וכן במגוון גדלים וצורות לפי המוטיבים הקונספטואליים כמו לבבות, פרחים, מיתוג של האירוע אם הוא עסקי או עם ציורים ואיורים המזוהים עם בעלי השמחה.
אפשר ליצור מבלונים עולם ומלואו כמו שער בלונים המכניס את המוזמנים אל תוך האולם או הגן, קיר בלונים מקושט לתמונות, סידורי שולחן ו"מבול" של בלונים הניתך מהתקרה בעת החגיגה או עם שבירת הכוס בחופה.
לבלונים יש הרבה מאוד תכונות חיוביות: ראשית, רבגוניות כי אפשר להשתמש בהם בחוץ ובפנים ושנית, הם ידידותיים ויכולים לתפקד גם כאלמנט למשחק ושעשוע עבור האורחים.
כולם אוהבים בלונים, כך שהם יתאימו לאירועים מכל הסוגים בכל הלוקיישנים האפשריים ולכל הגילאים ואפשר מבעוד מועד להחליט אילו אפקטים יהיו לבלונים, גוון מטאלי או פסטל, בלונים בצורת בעלי חיים או כאלה המדמים ממתקים או בלונים הנושאים דמויות מוכרות לחגיגה בלתי נשכחת!
בעלות אטרקטיבית למדי אפשר ליצור בלונים בהתאמה אישית עם כיתוב ייחודי, צבעוניות מרהיבה וכן שזירת בלונים עד קבלת פסלים אומנותיים וקל מאוד לסדר את האולם בסיום האירוע כאשר מדובר בבלונים. רבים אוהבים לסיים בכך שהם מפריחים את הבלונים לשמיים או מחלקים בלונים למזכרת למוזמנים.

 

מחפשים קישוט בלונים או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button