צילום איכותי באירועים 

צילום

בכל שנה אנו מוצאים את עצמנו חוגגים מגוון רחב של אירועים משמחים. בין שמדובר בחגיגת יום הולדת, ברית או בריתה, בר או בת מצווה, מסיבת רווקות ועוד, השימוש בבלונים כחלק מקישוט מקום האירוע הוא נפוץ מאוד. בלונים משמשים כאביזר קישוט זה שנים רבות ולא בכדי. אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של בלונים העשויים מחומרים שונים והמגיעים בצבעים, צורות וגדלים כך שאפשר להתאים את השימוש בהם בכל מסיבה חגיגה או מפגש חברתי.

צילום מגנטים באירועים נחשבים לאטרקציה אף על פי שהם נפוצים באירועים רבים. אנשים מגיעים לאירועים כשהם לבושים במיטב מחלצותיהם, הם נראים שמחים ומאושרים והכי חשוב, הם נמצאים בחברת האנשים שהם אוהבים, בין שמדובר במשפחה או בחברים. הדבר המשותף לכל האורחים באירוע הוא שהם רוצים מזכרת ממנו. אם בעבר היינו מחכים כמה ימים או שבועות עד שהתמונות היו מוכנות, הרי שעם המצאת צילום המגנטים אפשר לקבל את המזכרת לה אנו מייחלים במהירות רבה ובאיכות טובה. באמצעות המגנטים, כל אורח יכול לצאת עם תמונה ייחודית לו מהאירוע. 

סוגי הבלונים הקיימים

  • חומר הגלם – רוב הבלונים עשויים מגומי, זהו חומר איכותי המגיע בשלל של צבעים וצורות. יש בלונים העשויים מחומר מתכתי הנחשב לעמיד יותר ואף הוא מגיע במגוון של צבעים וגדלים. את שני סוגי הבלונים ניתן לנפח באמצעות אוויר או הליום. 
  • בלונים מודפסים באופן אישי – קיימים בלונים מוכנים עם הדפס כללי כמו "יום הולדת שמח", אך אם אתם רוצים להפוך את האירוע לאישי יותר, ניתן להדפיס על הבלונים משפטים המתאימים לחגיגה הפרטית שלכם. למשל, אפשר להוסיף את שם החוגג/ת, משפט מפתח הייחודי לחגיגה שלכם ועוד. 
  • בלוני צורות – עולם הבלונים כה עשיר ומגוון כך שאפשר למצוא שלל של צורות היכולות להתאים לאירוע שלכם. אפשר למצוא בלונים בצורה של אותיות לשם כיתוב אישי, או מספרים לציון גיל יום ההולדת. מלבד כל אלה אפשר למצוא בלונים בצורות שונות וייחודיות כמו בלוני לב, מוצץ, בקבוק שמפניה, טבעת, בעלי חיים ועוד. כמו כן אפשר לבחור סטים של בלונים המתאימים לאירוע המסוים שלכם כמו למשל סט אהבה, סט למסיבת רווקות, סט למסיבת ברית/ה ועוד. 

עכשיו, כאשר המקום שבו תחגגו יהיה מרהיב ביופיו ומקושט בבלונים, מומלץ לשלב באירוע שלכם גם צילום איכותי. בדרך כלל כאשר אנחנו בתוך האירוע עצמו אנו חשים כי ראינו את כל האנשים וכל המאורעות הפנימיים אשר קרו תוך כדי השמחה, אך אין הדבר כך. צילום איכותי יתפוס את הרגעים המשמעותיים, יעצים את החוויה שלכם ויעניק לכם מזכרת בלתי נשכחת מהאירוע. צילום אירועים יכול לכלול צילום בווידאו, צילומי סטילס סטנדרטיים אך גם חשוב שיכלול גם צילומי מגנטים וכך האורחים והמארחים יצמידו זאת לא אחת למקרר שלהם ויראו רגעים מתוך האירוע המרגש לאורך כל השנה.

 

מחפשים קשת בלונים או בלונים לברית? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button