ארגון בלונים ואוכל לאירועים

תוכן עניינים

בלונים לאירועים

מי מאיתנו לא חוגג לפחות אירוע אחד או שניים משמעותיים בכל שנה? ימי הולדת הם רק אחד מהאירועים הנחגגים, אך קיימות גם שמחות אחרות כמו חגיגות בר/בת מצווה, בריתות, מסיבת רווקות ועוד. כאשר אנו מארגנים את המסיבות הללו אנחנו חושבים על שני דברים עיקריים והם עיצוב המקום באמצעות בלונים לאירועים ולאופציות נוספות וגם האוכל המוגש לאורחים. 

עיצוב מקום האירוע הוא חלק חשוב משום שהוא נותן את האווירה הראשונית שאליה יחשפו האורחים בכניסה למקום והוא ילווה אותם עד לתום האירוע. כאשר מעצבים את מקום האירוע חשוב לשים דגש על צבעוניות וססגוניות עם התאמה לסוג האירוע עצמו. שימוש באופציה של בלונים לאירועים לשם קישוט הוא נפוץ מאוד ובשנים האחרונות הוא תפס מקום נרחב מאוד בשל המגוון הרחב של סוגי הבלונים הקיים. בשל המגוון העצום אפשר להתאים את השימוש בהם לכל מסיבה, חגיגה או מפגש חברתי.

בלונים לאירועים המתחברים לקולינריה 

עד עכשיו נגענו בעיצוב המקום עם בלונים לאירועים, מה שיקנה לחגיגה שלכם אווירה מיוחדת. הנושא השני והלא חשוב פחות הוא איזה מזון יוגש באירוע. הכיבוד בכל אירוע הוא משמעותי שכן היינו רוצים שהאורחים שלנו יקבלו אוכל טרי, טעים, איכותי וייחודי. 

שולחנות שוק וקייטרינג לאירועים הם הטרנד החדש בתחום המזון לאירועים שכן הם מעניקים תחושה של:

  • חדשנות – שולחן שוק מעניק סגנון הגשה מודרני משום שהאוכל המוגש פרוס לכל אורך השולחן וכל אורח יכול לקחת ממנו כל מה שהוא חפץ. 
  • שפע – בשל צורת ההגשה הייחודית נוצרת תחושת שפע, כל אורח יכול להתכבד בכמות אוכל המותאמת לו. 
  • טריות ואיכות – כל חומרי הגלם המוגשים לאורחים בצורה זו חייבים להיות טריים ואיכותיים מתחילת האירוע ועד סופו. 

בלונים – לא מה שחשבתם

בשנים האחרונות חל מהפך בתחום זה ואפשר להזמין בלונים לאירועים העשויים מחומרים איכותיים אשר נמכרים בשלל צבעים וצורות. יש גם בלונים העשויים מחומר מתכתי הנחשב לעמיד יותר ואף הוא מגיע במגוון של הדפסים מדליקים, צבעים וגדלים. שני סוגי הבלונים ניתנים לניפוח באמצעות אוויר או באמצעות הליום. 

הבלונים המובילים בכל אירוע 

אפשר להזמין בלונים לאירועים מגומי שעליהם יש הדפס כללי כמו "יום הולדת שמח". או אם אתם רוצים להפוך את האירוע לאישי יותר, אפשר להזמין אצל המומחים הדפסה על הבלונים שכוללת מילים, לוגו או ספרות המתאימים לחגיגה הפרטית שלכם. 

כמו כן אפשר להזמין בלוני צורות כמו לבבות בצבעים אהובים וגם בלונים בצורה של אותיות לשם כיתוב אישי, או מספרים כדי לציין את גיל יום ההולדת. מלבד כל אלה אפשר למצוא בלונים בצורות שונות וייחודיות כמו מוצץ, בקבוק שמפניה, טבעת, בעלי חיים, דמויות אהובות מסרטים ועוד. כמו כן אפשר לבחור סטים של בלונים המתאימים לאירוע המסוים שלכם כמו למשל סט אהבה, סט למסיבת רווקות, סט למסיבת ברית/ה ועוד. 

 

מחפשים קשת בלונים או בלונים לברית? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button