איך לארגן אירוע מרגש עם בלונים?

מעניין שהבלונים שנתפסו בעבר כאלמנט ילדותי המתאים לחגיגות יום הולדת בגן או סתם כך כפרס לילד, הפכו להיות אלמנט יוקרתי ממש והוא משמש גם לאירועים גדולים ומכובדים.

אנחנו פוגשים היום את סידורי הבלונים גם באירועים עסקיים, גם בחתונות, גם במסיבות יוקרה ובקיצור ממש בכל מקום.

אז ברור שאנחנו לא מדברים על סתם בלונים. אנחנו מדברים על סידורי בלונים העשויים כולם מבלוני יוקרה מיוחדים, משולבים בטוב טעם ולעיתים אף מכילים בתוכם אלמנטים נוספים.

העיצובים הללו תורמים רבות לכל אירוע באשר הוא כאשר הבחירה בסוג הבלונים כמו גם בצבעים שלהם וכמובן בעיצוב הנבחר הם אלו שקובעים יותר מכל את המראה שיתקבל בסופו של דבר.

הרבה אוויר אבל לא רק…

הבלונים מבוססים כמובן על מילוי אוויר. זו הסיבה שהבלונים משרים אווירה כל כך קלילה ונעימה בלי הכבדות המוכרת לנו מעיצובי הפרחים או שאר העיצובים והאלמנטים המשולבים בהם.

האירוע עם עיצובי הבלונים יקבל מצד אחד הרבה תוספת צבע ומצד שני הוא גם יהיה קליל ונוח לעין. כך שכל מי שמתעניין בעיצובי הבלונים ואירוע מהסגנון הזה מתאים לו, הרי שהוא בהחלט יוכל למצוא את המענה בבחירה הזו בעיצובי הבלונים.

בלונים – רק איכותיים

חשוב לציין. אם כבר הזכרנו את הבלונים שהיו בעבר, הרי שאלו היו איכותיים וחזקים. כמו כל המוצרים (כמעט) באיכות של פעם… עם זאת, גם היום יש בלונים איכותיים אך לצידם יש גם הרבה מאוד מוצרים פשוטים וזולים שלא שווים אפילו את המחיר שלהם. בחנויות השקל תוכלו בהחלט למצוא בלונים אך אלו לא יחזיקו מעמד למשך זמן ארוך. בטח שלא תוכלו לעצב בעזרתם עיצובי בלונים וכאלה שיחזיקו היטב לאורך שעות ארוכות של אירוע.

אז אם החלטתם ללכת על עיצוב כזה, שימו לב שאתם פונים אל איש מקצוע שיכין עבורכם את העיצובים ושהכול יעשה בעזרת בלונים איכותיים וטובים.  רק אם יהיו אלו בלונים חזקים מאוד, תוכלו להיות רגועים כי העיצוב ימשיך וילווה אתכם לאורך כל האירוע בלי שיהיו 'פיצוצים' במהלך הערב.

בלונים ולא רק

כאשר נחנו מדברים על סידורי בלונים אנחנו לא מתכוונים רק לסידורי הבלונים. אפשר לשלב עוד כמה וכמה אלמנטים ולהוסיף עוד אביזרים שונים שיאדירו את העיצוב ויעניקו לו את הטאץ' האישי שלכם.

כך למשל תוכלו לשלב משקאות אלכוהול, בקבוקים יפים, שוקולדים, ממתקים וכל מה שיישב יפה בתוך עיצוב הבלונים.

בכלל, אירוע שמציעים בו גם אלכוהול הוא אירוע מסוג אחר וברמה אחרת. שווה בהחלט להשקיע מחשבה וגם כסף ברכישת משקאות אלכוהול בהתאם לאופי הארוחה כמו גם לאופי האירוע.

בעזרת האלכוהול יפרצו אנרגיות חדשות והאירוע כולו יעלה רמה. אתם תיהנו והאורחים ייהנו מאירוע בלתי נשכח.

https://don-anton.co.il/

 

מחפשים בלונים ליום הולדת או בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button