4 רעיונות לעיצוב בלונים לאירוע

בא לכם להפוך את האירוע למיוחד במינו? תוכלו להכניס עיצובי בלונים שיהפכו אותו להיות אירוע רק שלכם. כל אחד יכול להכניס לאירוע אותו הוא מתכנן את העיצובים המתאימים עבורו. כדי שתוכלו לעשות את הבחירה שנכונה לכם ריכזנו לכם כמה רעיונות מיוחדים ומגניבים. נדגיש כי רעיון שמתאים למישהו אחד הוא לא בהכרח הרעיון שיהיה הנכון בשבילכם. תחשבו היטב אילו רעיונות ייקחו את האירוע שלכם צעד אחד קדימה אל עבר השגת המטרות. העיצוב של האולם או של המקום בו תקיימו את האירוע זה מה שיעשה את כל ההבדל. אחרי שבחרתם את העיצוב המתאים, תוכלו לקבוע את היום והשעה בהם תרצו לקיים את האירוע. היכן הכי כדאי לקיים את האירוע? VALLEY – גן אירועים בשרון הוא המקום האידיאלי לחגוג את כל סוגי האירועים: https://www.valley-events.co.il.

תוכן עניינים

קשת בלונים לכניסה

כבר כניסה לאולם יהיה עליכם לדאוג כי אתם משאירים על האורחים רושם טוב. על ידי הצבת קשת בלונים בכניסה לאולם תוכלו לדעת כי הרושם יהיה מצוין. הקשת תהיה מספיק גבוהה כדי שיהיה אפשר לעבור אותה בקלות ללא שום בעיה. בו בזמן היא תהיה בולטת לעין, כך כל מי שיעבור דרכה יוכל להבחין בה. הקשת תהיה מעוצבת בהתאמה אישית לסגנון של האירוע ולעיצובים השונים שבחרתם להציב בו.

תקרת בלונים

כל עוד התקרה תהיה מספיק נמוכה יהיה אפשר להשתמש בה כדי לעצב את האולם בצורה נהדר. הצבת בלונים בתקרת האולם תאפשר לה להיות שונה ומיוחדת במינה. כל מי שירים את הראש כלפי מעלה יראה את כל הבלונים אותם בחרתם להציב. גם כאן יהיה משחק עם הצבעים כדי להפוך את התקרה למגניבה. אם יש בתקרה כל מיני דברים שתרצו להסתיר, יהיה ניתן לעשות זאת באמצעות הבלונים.

כתובת בלונים

בא לכם לעצב את האולם בהתאמה לסוג האירוע? תוכלו לכתוב כל מיני משפטים עם בלונים. בין אם מדובר על חגיגת יום הולדת, חגיגת יום האהבה או כל חגיגה אחרת. מה שמיוחד בעיצוב הזה הוא שבאמצעותו תוכלו להדגיש את הסביבה שבגללה כולם התרכזו. כיום אין מגבלה בכל מה שנוגע לכיתוב, ניתן לכתוב כל מה שעולה לכם לראש. אפילו הצעת נישואין יהיה אפשר לעצב עם כיתוב מיוחד שבו כתוב "התנשאי לי?".

עיצוב שולחנות

עוד דרך להפוך את הבלונים לגולת הכותרת של האירוע היא הצבתם בשולחנות. כלומר לפזר את הבלונים בשולחנות כדי לתת לכל שולחן את הממד המיוחד שלו. תיקחו בחשבון כי ברגע שמפזרים את הבלונים בשולחנות, האורחים אמורים לקחת אותם יחד איתם. אם מדובר על אירוע שבו יש ילדים קטנים, זוהי בהחלט יכולה להיות אופציה מעולה. תביאו את עצמכם למצב בו אתם גורמים לאורחים לצאת עם מזכרת מיוחד במינה.

 

מחפשים בלונים ליום הולדת או בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button