לא רק עם בלונים – איך תשדרגו כל אירוע חברה?

בשנים האחרונות עדים לכך שיותר ויותר חברות מנסות להעניק ערך מוסף בכל אירוע חברה. המחשבה שברגעים אלו כל העובדים של החברה נפגשים וכל המחלקות מתאחדות, גורמת למנהלים וראשי צוותים לנסות להיות כמה שיותר יצירתיים. לכן מעבר לבלונים המסורתיים, בכתבה הבאה תמצאו כמה דרכים מעולות שיעזרו לכם להרים אירוע חברה נפלא.

תוכן עניינים

סידורי פרחים – ממש לא רק לחתונות ולבר מצווה

סידורי פרחים מספקים דרך נהדרת ליצור אווירה מושקעת ולשדרג אירוע חברה בקלות ובמהירות. על ידי בחירה בפרחים הנכונים, ניתן לתחום את האזור שבו האירוע יתקיים ולהכניס את העובדים ל- MOOD המתאים כבר מהשנייה הראשונה. שימו לב שלכל צבע של פרח יש מסר ולכל סידור יש אפשרות להרים את האירוע ל- LEVEL הבא.

בחירה במוזיקה המתאימה לאירוע החברה

אין כמו מוזיקה טובה בכדי לשדרג כל אירוע חברה ויש המון דרכים לעשות זאת בצורה שתתאים לארגון שלכם. ניתן להזמין להקת קאברים, אשר תבצע שירים שכולם יתחברו אליהם, לבחור בתקליטן אשר יכניס את כל העובדים לקצב או אפילו להשתמש בנגן אוטומטי. באפשרות האחרונה, תוכלו לתת לעובדים לבחור את רשימת השירים אשר יתנגנו באותו הערב ולהתחיל בפעולת הגיבוש עוד לפני שהערב בכלל התחיל

העניקו לעובדים שלכם מתנות שיזכירו להם את האירוע

בכדי שאף אחד לא ישכח את אירוע החברה שלכם ושכל עובד יצא עם מתנה, כדאי לשקול ולבצע קניית מתנות ממותגות לעובדים. כדאי לבחור במתנות אשר יהיו שימושיות במיוחד ואשר יאירו את הארגון שלכם באור חיובי. מומלץ גם להגדיר תחילה את התקציב לכל מתנה בכדי להישאר באזור הנוחות שלכם וגם לזכור שמתנות אלו יאפשרו לעובדים שלכם לדעת שהם נמצאים במקום הנכון ולחכות לאירוע הבא בכדי לזכות בעוד מתנה.

תאורה טובה שתכניס את כולם למצב הרוח הנכון

תאורה טובה יכולה לשדרג כמעט כל אירוע חברה ובחירה בבלנד נכון של צבעים ונורות יכולים להרים כל התכנסות של ארגון ותאגיד. לכן, מומלץ להתייעץ עם חברה אשר עוסקת בתחום התאורה ולראות אילו זרקורים או ספוטים יעשו בעבורכם את העבודה. שימו לב שעניין זה תלוי רבות גם בשעות שבו תבחרו לבצע את אירוע החברה אולם בכל מקרה צריך לתת לאספקט הזה את הכבוד אשר לו הוא ראוי.

צילום איכותי – מזכרת לכל עובדי החברה

כיום יש המון דרכים ליצור רגעים בלתי נשכחים עבור העובדים שלכם ולשדרג כל אירוע חברה. ניתן לשכור צלם אשר יתעד את האורחים או אפילו לשים עמדת סלפי אשר מאפשרת לכל אורח לצלם את עצמו ולהעלות לרשתות החברתיות. בכל מקרה, אל תשכחו שבעידן של היום אם זה לא צולם זה לא קיים ולכן שווה לשדרג את האירוע עם צלמים אשר יעלו חיוך על פניהם של העובדים.

 

מחפשים בלונים ליום הולדת או בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button