הדפסת בלונים למיתוג עסקים כחלק מדפוס העסק

 

בין אם מחפשים אחר בית דפוס לעסקים שמדפיס בלונים לעסקים, או שמא רוצים בכלל למתג את מכוניות החברה, ישנם לא מעט בתי דפוס שיכולים לסייע בכך. חלקם אפילו בתי דפוס דיגיטליים שמאפשרים זירוז העבודה בצורה יוצאת דופן.

רגע לפני שמחליטים אם ללכת על הדפסה על בלונים ליום הולדת, או שמא מסתייעים בשירותי בתי דפוס למיתוג מסוג אחר, חשוב להבין במה בית דפוס יכול לסייע. בכל מה שקשור למיתוג העסק, דפוס לעסקים יכול לחולל נפלאות. החל מיצירת בלונים לעסקים, דרך מיתוג מוצרי קד"מ וכלה במיתוג מתנות לעובדים וללקוחות, הנה חלק השירותים שבתי דפוס יספקו:  

  • מיתוג בלונים לאירועים עסקיים
  • יצירת "רול-אפ" לכנסים מקצועיים
  • הדפסת חומרי קד"מ הכוללים קוד QR
  • הכנת מיתוג וחומרי קד"מ הכוללים גרפיקה
  • יצירת כרטיסי ביקור, חומרי פרסום ועוד

בשביל מה צריך הדפסת בלונים לאירועים ע"י בית דפוס? 

בעידן טכנו-דיגיטלי שכזה, בו כל כך קל להקים עסק מקוון או פיזי, חשוב לוודא שהעסק בולט מהמתחרים, והדפסה על בלונים יכולה להיות דרך עילאית לעשות את זה. על ידי מיתוג מותאם אישית על הבלונים, אפשר ליצור השפעה וכן נוכחות ויזואלית בולטת שתמשוך לקוחות פוטנציאליים.

לא רק שהדפסת בלונים נראית נהדר, אלא שהיא גם משמשת כצורת המחשה יעילה למסר החברה, כלומר למסר העסקי, השיווקי או המקצועי. וכאשר מחפשים להדפיס בלונים עבור עסק, חשוב למצוא את בית הדפוס המומלץ ונכון לסוג העבודה.

כיצד לאתר בית דפוס להדפסת בלונים? 

כדי למצוא בית דפוס להדפסה על בלונים, חשוב לקחת את הזמן ולמצוא את המקום הנכון שכולל גם עבודת גרפיקה ממוקצעת. אם לעסק יש כבר גרפיקה מוכנה מראש, פחות יהיה רלוונטי להיעזר בגרפיקאים של בית הדפוס. בתוך כך, ההמלצה היא לקחת בחשבון את הוותק והמוניטין של בית הדפוס.

כמו כן, חשוב לבחון את תיק העבודות של בית הדפוס, מה שברך כלל אפשר לקבל אונליין. אין צורך להגיע פיזית לבית הדפוס ולהתרוצץ ברחבי העיר, כי כיום בתי דפוס מספקים גם שירותי דפוס דיגיטלי אונליין. בכללי, ניתן להתבונן בתיקי עבודות, לשלוח קבצים ולאשר הדפסות סופיות בצורה מקוונת. 

כמה עולה הדפסה על בלונים?

מחיר הדפסה על בלונים תלוי בגודל הבלונים, בסוג ובכמות הדיו אשר בשימוש, כמו גם בגורמים אחרים כגון הצורך בשירותי גרפיקה. אלו הם המחירים המומלצים לצרכן:

כמות בלונים מודפסים מחיר הדפסה על בלונים
100 – 200 בלונים כ-250 – 400 ₪ 
300 – 500 בלונים כ-420 – 550 ₪ 
600 – 800 בלונים כ-550 – 650 ש"ח
1,000 בלונים כ-700 – 750 ש"ח

 

לאחר סקירת מחירון הדפסה על בלונים, חשוב לערוך השוואת מחירים בין בתי דפוס מומלצים למיתוג עסקים. אם עורכים השוואת מחירים להדפסת בלונים בצורה נכונה, אפשר לחסוך בין כ-5% – 15% על מיתוג העסק. 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button