איך להתארגן לאירוע ברית בכמה ימים עם בלונים?

אם נולד לכם בן, הרי שקודם כל אנחנו רוצים לברך אתכם מכל הלב. כל ילד חדש המגיע לעולם הוא כמו נס. אנחנו מקווים כי תהיו הורים שמחים וכי המשפחה כולה תרווה נחת מהילד שיגדל ויהפוך לאיש. עם כל הברכות האלו, אנחנו רוצים לרגע לצלול אתכם פנימה, לאותם הדברים שיש לטפל בהם כחלק מההכנות לברית. הרי האתגר הגדול בתכנון של ברית ובהפקה של אירוע בסדר הגודל זה, זו העובדה כי אין לנו התראה מראש. ההלכה היהודית קובעת כי על ההורים לקיים את הטקס שמונה ימים לאחר הלידה, אלא אם הילד חולה בצהבת או במחלה אחרת ממנה הוא צריך להבריא. גם במקרה הזה, אין לנו באמת את היכולת לדעת מראש באיזה תאריך מדויק עתיד להתקיים הטקס. לא רק זה, אלא שלאחר הלידה ההורים בדרך כלל לא ישנים מספיק בלילה והבית כולו משנה את פניו. לכן, יש לנו כאן רשימה מסודרת שתעזור לכם לבחון כל פרט בדרך לקיום האירוע המרגש. 

קודם כל, אתם צריכים להכין רשימת מוזמנים 

יש הרבה יתרונות לכתיבה של רשימת מוזמנים. ראשית, אנחנו מדברים על פעולה אותה אפשר לעשות מראש, עוד לפני הלידה. שנית, רשימת המוזמנים תאפשר לכם להבין באיזה סדר גודל האירוע שלכם עתיד להיות. אגב, אנחנו עוד נדבר בהרחבה על הזמנות לברית. אבל אנחנו מציעים לכם רעיון נוסף, הוא להכין מראש הזמנות לברית עם שמות המוזמנים עליהן. כך שכל מה שתדרשו לעשות ברגע בו תדעו היכן עתיד להתרחש האירוע, זה להוסיף את הפרטים היבשים ולשלוח את ההזמנות לרשימת המוזמנים אותה הכנתם לכתחילה. 

יצירה של הזמנות לאירוע 

כאשר אנחנו מתכננים אירוע, אנחנו רוצים שהאורחים כולם, יגיעו עם התחושה הזו, כאילו הם עומדים בפני משהו גדול ומשמעותי. איך נצליח לתת לאורחים את התחושה הזו, של ההתרגשות לפני הסערה? באמצעות יצירה של הזמנות לברית אשר משקפות את מה שעתיד להתרחש באירוע. אם אתם אוהבים לעצב ולעסוק בעריכה גרפית זה מצויין. כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא להעביר לבית דפוס מקצועי את הפרטים. אם אתם דווקא מעדיפים להשאיר את העבודה אצל משהו אחר, אתם יכולים פשוט לעבור על הפרטים היבשים ובית דפוס מקצועי כבר יעשה את העבודה הנדרשת בעניין הזה. אגב, יש יתרון משמעותי בהדפסה של ההזדמנות במקום בו אתם עורכים את העיצוב הגרפי. הרי אנחנו מדברים על אירוע אותו אנחנו מתכננים ממש כמה ימים לפני שהוא מתרחש. אם ניקח בחשבון את ההצטרפות של תינוק חדש למשפחה, הרי שאנחנו רוצים לתכנן ולהפיק את האירוע בצורה הכי נוחה ויעילה. 'לתקתק משימות' ולצמצם את רשימת המטלות, זו דרך טובה לעשות זאת. 

לעצב את האולם זה לא משהו שהיינו מוותרים עליו 

כמובן, חשוב לבחור במקום מתאים לקיום הברית. כאשר אנחנו מקבלים את הבחירה, כדאי לבחור באולם אשר יש בו את כל מה שאנחנו צריכים. החל ממטבח מסודר, צוות עובדים מקצועי ומערכת שמע כמובן. אם אנחנו מתכוונים לקיים את הטקס בבית כנסת, זו גם כן אפשרות כמובן, אבל אל תשכחו לדאוג לאוכל, מקומות ישיבה, מערכת שמע דרכה הרב ישמע במקרופון ודרכה תשמיעו מוזיקה בהמשך. כמובן, חשוב לבחור באנשי צוות הפקה ובמלצרים, שידאגו לפרטים הקטנים ולשלומם של האורחים בזמן שאתם, ההורים הנרגשים, מבלים באירוע. אבל, בנוסף, הרי שתמיד כדאי לעצב את המרחב בו תתקיים המסיבה, שוב, כדי לתת לאורחים את החוויה כולה. עיצוב באמצעות בלונים מעוצבים, יכול להיות מקסים. מדובר על פתרון די פשוט, במחיר משתלם וכזה שפשוט נותן לנו את המענה אותו אנחנו מחפשים, תוך השקעה של מעט מאוד מאמץ. 

כך או אחרת, אנחנו מקווים כי המסיבה תהיה משמחת ומרגשת ובעיקר, אנחנו מאחלים לכם הרבה בריאות ואושר, נחת מהעולל הצעיר ומכל הילדים שהופכים אתכם מזוג אנשים צעירים למשפחה. 

רוצים בלונים לברית? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button