איך לארגן מסיבת יום הולדת לילדים עם בלונים

הילד גדל בשנה וזו הזדמנות להפיק לו חגיגה גדולה. לכל ילד יש את ההעדפות שלו, עולמות תוכן שהוא אוהב ואפשר בהחלט לארגן מסיבת קונספט מגניבה שהוא ייהנה ממנה וכך גם חבריו.
חשוב להתחיל לארגן את המסיבה תקופה לפני המועד עצמו על מנת לסגור את כל הפרטים החשובים מבחירת לוקיישן דרך עיצוב המקום בו נערכת החגיגה ועד המתנות עבורו ומזכרות למשתתפים.
היום יש כל כך הרבה אופציות ממותגות ואינספור אפשרויות לתוכניות אמנותיות, עיצובים, מתנות, בלונים ליום הולדת, שכל שצריך זה רק לבחור ולהתאים את הנושא ואת אופי המסיבה למה שהילד באמת מתחבר אליו ויעריך.

תוכן עניינים

יום הולדת קונספטואלי – הנושא קובע


בחירת נושא תקל עליכם בהוצאת החזון אל הפועל ולתכנן את הכל עד הפרט הקטן ביותר. ניתן להתחיל בנושא רחב כמו למשל, אם הילד אוהב את סמי הכבאי לארגן מסיבה בדמותו ולצאת לפרטים הקטנים ביותר כמו למשל, קישוטים של סמי הכבאי כמו בלונים הנושאים את דמותו וכלים מודפסים עם סמי הכבאי ומתנות מהעולם של סמי הכבאי וכמובן, עוגה עם בצק נייר סמי הכבאי.

מקום מקושט למסיבה – אווירה חגיגית


חשבו היטב היכן תרצו לקיים את האירוע על פי מספר המשתתפים וכן העדפה האם במרכז אטרקציות או בבית, בגינה ותפסו מקום בהתאם או בצעו את כל הסידורים הלוגיסטיים הנדרשים לכך. חשבו גם על איך תקשטו את המקום לפי הנושא של האירוע ואיך תוסיפו נופך קסום של טירה, ממלכה קסומה, תחנת כיבוי אש – תלוי כמובן בקונספט הנבחר.
שימו לב לפינוי הרהיטים מהבית אם המסיבה מתקיימת בסביבת המגורים ואפשר גם לשכור ציוד שישדרג כמו עמדות משחק, משקפי מציאות תלת מדומה, לקשט את הסביבה בבלונים ססגוניים כולל שער בלונים בפתח לצילומים יפים למזכרת או קיר סלפי שכולו בלונים.

אוכל קדימה אוכל – מטעמים שילדים אוהבים


אין כמו אוכל לשדרג את ההנאה ובמיוחד כאשר מגישים אוכל שילדים אוהבים ומצפים לו במסיבות. חטיפים, ממתקים, עוגה מושקעת ואפשר כמובן ליצור גם אוכל באווירה המסיבתית המגניבה כמו עץ ממתקים או שיפודי סוכריות, מפל שוקולד, ערמת פנקייקים, קישוטי בלונים, מכונת פופקורן ועוד אופציות לכיבוד ייחודי צבעוני וטעים. החליטו אם לערוך שולחן ולתת לילדים להעמיס כאוות נפשם או לחלק להם את המנות לפי שלבים לאורך החגיגה עד השיא שהוא העוגה.

פעילויות מדליקות להצלחת החגיגה


אין ספק שצריך לחשוב על פעילויות עבור הילדים שלא ישתעממו וייהנו מכל רגע ולבחור מגוון פעילויות, כדי שכל ילד ימצא את ההנאה שלו בתוך ההיצע של האטרקציות. מפעיל או לגו ענק שיכול להוות גם מתנה נהדרת לילד וגם ליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים ומשחקי בנייה חופשית עם הקוביות הצבעוניות המגניבות של לגו ענק.
לגו ענק נחשב למתנה פופולארית ולפעילות מועדפת בשל האופן שבו הוא מאפשר לילדים לברוא עולם שלם של חיבורים תוך כדי הרכבה וכן להתנסות בתהליכי חשיבה, מוטוריקה ומיומנות חברתית כולל אפשרות למשחק עצמאי לפי בחירתו והעדפתו.
כמו כן, לעצב פלייליסט למסיבה ולהציע לילדים גם לרקוד מול המסך או פשוט לרקוד, מכונת קריוקי כדי שיוכלו לשיר, צלם שיתעד את הרגעים המרגשים, סדנה של עיצוב בלונים, משחקי בלונים מגניבים שילדים מאוד אוהבים.
אפשר לשחק גם משחקי חברה בהתאם לגילאי הילדים כמו חבילה עוברת, אמת וחובה, משחק קהות עם חידונים מגניבים על בעל השמחה וכדומה.
אל תשכחו לשריין מקום ומועד ולהכין את הילד ואת החברים לקראת המסיבה כולל הספקים וכל מי שמעורב בהכנתה מהעיטורים ועד המשחקים. 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button