רעיונות מדהימים למסיבת יום הולדת לבנים עם בלונים

שוב יום ההולדת שלו ושוב אתם פשוט לא יודעים מה אפשר לעשות כדי לעניין אותו ואת החברים שלו הפעם? במקום 'לשבור את הראש', אנחנו כאן כדי לתת לכם את הטיפים שלנו להפקה של מסיבת יום הולדת שווה וכזו שהוא לא ישכח במהירות רבה כל כך. אז נשמו נשימה עמוקה ואנחנו כבר נעזור לכם להפוך את יום ההולדת לאירוע נפלא. 

תוכן עניינים

קודם כל, הכי חשוב זה העיצוב 

אנחנו חיים בעולם ויזואלי והילדים שלנו חשופים אליו גם כן. עיצוב של אירוע מאפשר לילדים 'להיכנס לאווירה'. זו הדרך שלנו לגלם דרך אמצעים ויזואלים אלמנטים מחיי היום, יום של הילד שלנו. אנחנו יכולים להחליט לעצב את החדר עם בלונים מעוצבים בדומה לדמויות אהובות מסרטים או סדרות, משחקי מחשב וכן הלאה. אנחנו יכולים פשוט להביא כמה בלוני הליום יפיפיים ולמלא את הבית בתחושה של חגיגה. 

אוכל זה תמיד חשוב 

אוכל ממש לא חייב להיות רק פיתה עם חומוס או שקית הפתעה מלאה בחטיפים. אפשר להכין עוגות מושקעות, המבורגר, שניצלים וציפס. אנחנו יכולים לתת לילדים את התחושה כי הגיעו למשתה מלכים ממש. מה גם שלכל ילד מותר 'לחרוג מהכללים' לכבוד יום ההולדת שלו. 

הפעילויות יכולות להתכתב עם מה שהילדים מכירים היום 

בואו רגע נהיה כנים עם עצמנו ונודה כי בעידן בו לכל ילד יש טלפון חכם וטאבלט, לשחק חבילה עוברת זה לא תמיד הדבר ממנו הוא הכי יתלהב. לכן, אתם יכולים דווקא לקחת את החיסרון לכאורה ולהפוך אותו ליתרון. הילדים אוהבים לשחק במשחקי מחשב? אין שום בעיה. הם יכולים לשחק ביחד. אפשר להכין כמה עמדות עם קפסולות מיוחדות ולתת לילדים לשחק בטורניר גדול זה עם זה. אתם יכולים לקנות במתנה את המשחק המפורסם 'האחים סופר מריו' למשל ולאפשר לילדים ליהנות מהמתנה החדשה, תוך כדי המסיבה. כך גם ישאר לילד מזכרת מהממת מיום נפלא, הוא גם יהנה ממשחק שלא במקרה הפך לרב מכר עולמי, כמו האחים סופר מריו של נינטנדו ועל הדרך, אתם יוצרים פעילות המתאימה לכולם. 

אפשר להזמין מי שיפעיל את האירוע עבורכם 

אתם לא צריכים להפוך פתאום לליצנים או לקוסמים בשביל להפעיל קבוצה גדולה של ילדים. יש מי שהעבודה שלהם היא להפוך כל יום הולדת לאירוע משמעותי. פשוט כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מי שמומחה בעניין הזה בדיוק והוא כבר ידע איך לעשות כיף עם הילדים באירוע. אגב, אנשי מקצוע מעולים גם יודעים איך לרתק את ההורים באותה ההזדמנות אבל זה כבר עניין לפעם אחרת. 

זכרו כי העיקר היא הכוונה 

בסוף, בתור הורים, יש לנו תפקיד אחד. הילד שלנו רוצה לדעת כי הוא אהוב וכי יש מי שתמיד נמצאים מאחוריו. לכן, גם אם אתם לא בטוחים בבחירה שלכם ואולי חושבים כי היה אפשר לעשות דברים מסוימים אחרת, הרי שבסופו של דבר, המטרה היא לעשות לילד טוב ושמח ביום ההולדת שלו. בשביל זה, אתם תמיד יכולים לשתף אותו בתוכניות, לשאול אותו מה הוא רוצה לעשות ולהכין ביחד אירוע שיהפוך משמעותי יותר, רק משום שגם אתם ההורים, מצאתם רגע זמן להתפנות משאר העיסוקים ולתת את מלוא תשומת הלב שלכם לחתן השמחה. הרי יום הולדת יש רק פעם בשנה. 

 

צריכים בלונים לברית או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button