בלונים לאירועים והקשר שלהם לחווית הבילוי באירוע

מתכוננים לאירוע ורוצים להפוך אותו לייחודי ובלתי נשכח ?

עליכם לזכור. אין תחליף לרושם הראשוני. הדבר הכי מהותי והכי משמעותי באירוע זה הרושם הראשוני שיקבלו האורחים שיכנסו לאולם.

זה הדבר שאתם צריכים לחשוב עליו לפני הכול כאשר אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם לכזה שהאורחים שלכם לא ישכחו. מובטחת לכם חווית בילוי שאין דומה לה.

בלונים יוצרים אווירה!

אז דברנו על אווירה ודברנו על עיצוב ייחודי שיקדם את פני הבאים. נדמה שמכל האפשרויות הקיימות, אין משהו דומה לבלונים שיעשו את העבודה. הבלונים הם מוצר ייחודי שאין לו תחליף ובעזרת הבלונים ניתן להגיע לתוצרים מדהימים ממש.

הבלונים יכולים להשתלט על האירוע כבר משער הכניסה שם תוכלו להציב קשת בלונים מרשימה שתשתלב בצבעים שבחרתם לאירוע, תוכלו כמובן למתג את הבלונים מה שיעניק לבאים תחושה של שותפות באירוע.

מעבר לכך אפשר להעמיד עמודי בלונים, ניתן ליצור קיר בלונים, אפשר להכין מרכזי שולחן ובקיצור הבנתם. אין סוף לאפשרויות ולרעיונות.

בלונים – במה כדאי לבחור?

החלטתם ללכת על בלונים לאירוע. כעת אתם עומדים בפני התלבטות במה בעצם לבחור ועל מה אכן ללכת. יש אינספור אפשרויות ומגוון אדיר של סגנונות, עיצובים, צורות וגימיקים. ועוד לא דברנו על קשת הצבעים הרחבה המאפשרת אינספור שילובים של גוונים. אז איך באמת בוחרים?

כאן חשוב להתמקד בצבעים שאתם רוצים לראות באירוע שלכם. אם זהו אירוע עסקי, הרי שמן הסתם יש לכם את הצבעים של הלוגו ואת הגוונים שמאפיינים את העסק שלכם. אם זהו אירוע אחר, אתם פשוט צריכים להחליט מה יהיו הגוונים שיאפיינו את האירוע. האם תרצו ללכת על סגנון שקט או שמא תעדיפו שילוב סוער ונועז? האם אתם רוצים ללכת על יוקרה ועל צבעים מטליים או שמא אתם רוצים לשמור על קלילות ועל אווירה צעירה? כל השיקולים הללו אמורים להילקח בחשבון בעת הבחירה בצבעים הנכונים.

בלוני איכות -אל תוותרו על זה!

דבר חשוב שיש לתת עליו את הדעת זו האיכות של הבלונים. הם חייבים להיות מאוד חזקים ומאוד איכותיים על מנת שהם אכן יעניקו לכם את המענה הנכון. בלונים אחרי הכול הם לא מוצר עמיד לאורך זמן. אם הם איכותיים הם יוכיחו עמידות לכל אורך האירוע ויישארו נפוחים ובוהקים למשך כל שעות האירוע. אם הם לא יהיו חזקים מספיק הם לא יחמיאו כלל לעיצוב של האירוע וכנראה גם יתפוצצו במהלכה.

כדי שאכן תיהנו מהבלונים ומהעיצובים שייראו מרשימים, מלאים ורבי רושם, שימו לב שאתם פונים אל אנשי מקצוע מנוסים שיעשו שימוש בחומרים הנכונים שיעניקו לכם את המענה הנכון.

בלונים מכל הסוגים

כשמדברים על בלונים יש לנו אינספור סוגים, צורות, גוונים וגדלים. המבחר האדיר של הבלונים פותח בפניכם כר נרחב של אפשרויות ומגוון גדול מאוד של אופציות מה שלמעשה הופך את האפשרות הזו של הבלונים לייחודי ומרשים באופן מיוחד. אין ספק כי תכנון נכון של הבלונים באירוע ועיצוב מוקפד שלהם בפועל יובילו אתכם לאירוע ייחודי רב רושם.

כפי שכבר ציינו, הרושם הראשוני הוא משמעותי ביותר. אם תדאגו שהוא יהיה מרשים, מפתיע, ייחודי ויוצא דופן, החוויה של האירוע תתחיל כבר מרגע הכניסה לאירוע.

התחושה לכל אורך האירוע תושפע מהחוויה הראשונית וכך תיהנו מחוויה מושלמת שתלווה אתכם ואת כל האורחים שלכם לכל אורך הערב.

היכנסו כאן לעוד פרטים על הפקת אירועים כי באירוע שלכם אתם חייבים להשקיע! 

 

צריכים קשת בלונים או קישוט בלונים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button