בלונים לאירועי תרומות

אחת האפשרויות לשדרג אירועי צדקה היא באמצעות הכנסת נופך חגיגי וצבעוני ואין משהו מתאים יותר מעיצוב באמצעות בלונים למטרה זו. כשאתם מגיעים לאירוע התרמה ואתם רואים כבר בכניסה קשת בלונים ססגונית אשר של צבעים המתנדנדים בעליזות באוויר. תאמינו או לא, כדורי השמחה החגיגיים האלה הם יותר מסתם קישוט. לבלונים, בפשטות הצבעונית שלהם, יש את הכוח להרים את האווירה של אירועי תרומה, ולהפוך אותם לחוויות תוססות ומרתקות לכל המעורבים.

 

היופי של בלונים טמון במגוון שלהם. בין שאתם מנהלים קמפיין של ריצה למטרות צדקה, תרומת ביגוד, או גיוס הון בלונים יכולים להוסיף צבע ואווירה של חגיגה שקשה לשחזר. הבלונים מעניקים אווירה נעימה ומזמינה. כאשר אורחים נכנסים לאירוע שלכם ורואים בלונים מרחפים מסביב, יש תחושה מיידית של שמחה והתרגשות. זה כאילו נדלק משהו במוח שלהם, שמאותת ואומר להם, זה מקום שבו אני יכול להירגע וליהנות. סביבה חיובית מסוג זה מעודדת אנשים להתערבב יותר, לשתף יותר, ובסופו של דבר, לתת יותר ולכן היא אידאלית לאירועים של תרומות.

אטרקציות ייחודיות של בלונים 

 

שילוב של בלונים יוצר אטרקציה חזותית, הרי בכל מסיבה יש בלונים כי הם מסוגלים להפוך אפילו את המקום האפל ביותר לחלל תוסס ומזמין. מעבר לכך אין כמו להצטלם בסמוך לקשת מרהיבה של בלונים בכמה גוונים יפהפיים או לחלופין להצטלם ליד קיר בלונים ולהעלות מיד לרשת החברתית. כך כולם יודעים איפה אתה נמצא ומהו אירוע ההתרמה שאליו הגעת.

 

שלל צבעי הקשת 

 

לבלונים יש גם יכולת מדהימה לסמל את המטרה הנדרשת, בלונים כחולים וגם ורודים לשוויון בין המינים, ירוקים למטרות סביבתיות, או קשת של צבעים לזכויות הקהילה הגאה. השמיים הם הגבול כי עם כל בלון המשתתפים מרגישים קשר אישי למטרה, מה שהופך את התרומה שלהם ליותר מסתם עסקה כספית.

 

העובדה שהבלונים ממוקמים בכל רחבי החלל, מאפשרת לתורמים גם ליהנות מהעובדה שכל מי שתורם הולך עם בלון הביתה והדבר הפעוט הזה משמח מאד את ילדיהם שזוכים גם הם למתנה נפלאה.

 

החשיבה מאחורי תכנון האירוע 

 

כל מי שמתכנן אירוע התרמה מחפש דרך ליצור חיבור אל התורמים הפוטנציאליים כדי שישתכנעו להירתם למטרה החשובה שעבורה מתקיים אירוע ההתרמה. אחת הדרכים שמוכיחות את עצמן פעם אחר פעם היא שילוב של בלונים. כל אדם שרואה בלונים בשלל גוונים, צורות וגדלים הוא מיד מחייך ומתרכך ולכן מכאן ועד הדרך להעברת תרומה היא קצרה.

 

בשנים האחרונות אמני הבלונים מציעים שלל אופציות של בלונים מעוצבים, בשילובים יפהפיים ובנראות יוצאת דופן. כאשר בכל אירוע המראה של קיר הצילום הוא שונה, הדבר מדרבן את הקהל הן להצטלם לידו והן ליהנות מהאווירה הקסומה. עם עובדות לא מתווכחים ולכן כיוון שזה קורה לאחרונה במקומות רבים, זה הזמן להרים את הכפפה ולתכנן את אירוע התרומה הבא. 

 

צריכים קשת בלונים או קישוט בלונים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button