חגיגות חתונה עם בלונים מודפסים

החתונות של היום הן הרבה יותר צבעוניות ומלאות עליזות ביחס לעבר. אנשים שנכנסים אל אולם האירועים כבר מצפים לראות מה יהיה כאן הפעם… העיצובים, הצלילים, האורות ובכלל האווירה הכללית כל אלו מעניקים לאירוע את הצביון הייחודי שלו וכך למעשה ניתן ליצור את האווירה הרצויה בלי לעשות שום דבר נוסף מעבר לכך.

אחד הדברים הכי חזקים בתחומי העיצוב אירועים כמו גם יצירת אווירה באירועים אלו הם הבלונים.

בעזרת הבלונים ניתן לשדרג מאוד את האירועים ולהכניס בהם הרבה אווירה וקלילות. 

מובן שבבחירה נכונה של הצבעים של הבלונים אפשר להגיע לתוצרים שונים כמו גם לאווירה שונה לחלוטין. כי לצבעים שתבחרו לעיצוב שלכם ישנה משמעות רבה לגבי התחושה הכללית. כך למשל צבעי זהב וכסף יוצרים אווירה יוקרתית ומכובדת לצד צבעי פסטל רכים שייצרו אווירה ילדותית. ברור אם כן שחשוב להתמקד ולבחור בצורה נכונה את הצבעים המתאימים.

הדפסה אישית על כל בלון

מעבר לבלונים עצמם ישנו כיום טרנד שהולך ומתפתח והוא מציע הדפסות אישיות על הבלונים.

כך אפשר למעשה למתג את האירוע עם בלוני מזל טוב שיכללו את שמות הכלה והחתן. הבלונים המודפסים כמובן מעצימים את התחושה המלוכדת והחמימה באירוע כאשר כל האורחים נעשים חדורי מטרה להרים את האירוע למקומות חדשים.

ברור  שחשוב לשקול בכובד ראש מה תכלול ההדפסה ואיך בדיוק היא תיראה על הבלון וזאת בשל החשיבות הרבה של ההדפסה.

בלוני איכות – זה הדבר הכי חשוב

אם אנחנו מדברים על בלונים לאירועים, חשוב לזכור. בלון אחרי הכול הוא מוצר מתכלה. הוא מתפוצץ מכל חפץ חד שננעץ בו. אך יש בלון ויש בלון. יש בלונים שיתפוצצו כבר בזמן הניפוח וזה בגלל שהם פשוט לא איכותיים. מנגד יש בלונים שישרדו וישרדו ותראו אותם אפילו שבועות ארוכים נשארים במצב כמעט חדש. ההבדל נעוץ כמובן באיכות הבלונים.

על כן, לפני שאתם סוגרים עם איש מקצוע בלונאי, שימו לב שהוא מבטיח לכם בלוני איכות חזקים וטובים של יצרן מוכר. לרוב הבלונים הללו יבטיחו לכם עמידות לאורך זמן. הם כמובן לא יתפוצצו בזמן האירוע ואף יישארו בוהקים ונפוחים לכל ארכו. המשתתפים באירוע יוכלו לקחת איתם הביתה את הבלונים המודפסים וכך האירוע עוד ימשיך וילווה אותם הלאה.

ואיך אפשר בלי שתיה טובה?

https://ultrabar.co.il/  

מציעה לכם את כל האפשרויות לבר מושלם לאירוע שלכם. כך האורחים שלכם יוכלו ליהנות מקוקטיילים טובים לכל אורך האירוע. זה כמובן ירים את כולם ויקפיץ את האירוע שלכם למקומות חדשים ממש.

חשוב להתאים את סגנון השתייה בהתאם לאופי האורחים ולטעמים הכלליים שלהם.

אז נכון שלכל אחד טעם שונה אך יש בהחלט קו אחד החוצה אוכלוסיות דומות וכדאי להתאים את הסגנון לקהל היעד.

הזמינו בר קוקטיילים מאולטרה בר כדי שהאירוע שלכם יהיה שמח באמת!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button