מיתוג אירועים עסקיים עם בלונים מודפסים

העולם שלנו תחרותי ואירועים עסקיים יכולים להיות מפתח משמעותי ביצירת רושם לטווח הארוך. כשאנחנו חושבים על אירוע עסקי, ברור שעומדות לפנינו משימות רבות, ממחשבה על הקונספט, בחירת המקום, הזמנה והתייחסות לפרטים הקטנים ביותר שימשכו את תשומת הלב כבר מהרגע הראשון. כאן בדיוק נכנסים לידי ביטוי בלונים מודפסים שאי אפשר להתעלם מהם ושמהווים חלק מיצירת זהות למותג.

המשתתפים באירועים עסקיים ראו וחוו שלל אירועים והם מצפים לחוויה ייחודית. חוויה שכזו היא תוצאה של תכנון נכון, התייחסות לחזותיות האירוע, התאמה של כל הפרטים זה לזה ולקונספט ושירות מעולה לכל אורך הדרך. גם כשאנחנו חושבים על אירועים עסקיים אנחנו יודעים שיש כאלה שאנחנו הולכים אליהם ושוכחים מהם למחרת ויש כאלה שאנחנו זוכרים היטב גם לאחר שנים.

תוכן עניינים

תכנון אירוע עסקי לפרטי פרטים

אירוע עסקי מוצלח הוא תוצאה של תכנון מוקפד, בחירה נכונה של נותני שירות, תיאום בין כל הגורמים וחשיבה על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול. בתחילה חשוב להגדיר את האירוע, את המטרה המרכזית שלו ואת הקווים הכלליים מהם אפשר יהיה לרדת לפרטים הקטנים יותר. כבר בהתחלה רצוי להגדיר את התקציב, ליצור סדרי עדיפויות מבחינת אזור האירוע, מספר המוזמנים ובהתאם לקבוע את הקונספט.

בכל אירוע, מהשקת מוצר ועד גיבוש, הקונספט הוא זה שמוביל את כל ההחלטות בהמשך. בהתאם אליו נבחר את המקום והשעה לתחילת האירוע, נבין אילו אנשי מקצוע נדרשים לנו, נחפש את נותני השירות הנכונים (קייטרינג, מנחים, די ג׳יי ועוד) ונרד לפרטי פרטים הנוגעים לנראות של האירוע. כל פרט יכול להיות חשוב כאשר בלונים מודפסים יכולים לעזור ליצור את הרושם הרצוי.

הבלונים מושכים את תשומת הלב כבר מהרגע שהאורחים יגיעו לאירוע ובהתאם למיקום שלהם יוכלו ללוות אותו ולהכניס שמחה, תחושה של קלילות ושל התכנסות מיוחדת ושונה מכל התכנסות אחרת.

 

שילוב בלונים מודפסים כחלק בלתי נפרד מהאירוע

באירוע עסקי כל פרט יכול לעשות את ההבדל. אנחנו צריכים לחשוב על הקונספט, המקום, הקייטרינג, אנשי המקצוע השונים, אך במקביל לא לשכוח את הפרטים הקטנים כמו הבלונים המודפסים.

הכוח של ההשפעה החזותית

אנחנו חיים בעולם חזותי. בכל רגע יש גירוי שמנסה למשוך את תשומת הלב שלנו למקום אחר מכפי שהוא כרגע ולכן חשוב שנצליח למקד אותה במהלך האירוע. גם אם נדמה לנו שכל מי שמגיע למקום בא בכוונה ליהנות, לגלות דברים חדשים ולהתעסק באירוע עצמו, עלינו לזכור כי לכולם יש מכשירים ניידים והם בפני עצמם מהווים תחרות משמעותית מבחינת הגירויים.

לבלונים יש יכולת להשפיע מבחינה חזותית על האירוע. הם יכולים לשנות כל חלל, בכל גודל ומתאימים לאירועי השקת מוצר, כנסים, מסיבות חברה וכל מה שרק אפשר לחשוב עליו. הם מוסיפים נופך חגיגי לאירוע, הצבעים שלהם יכולים להתאים לצבעי החברה וניתן להדפיס עליהם כל כיתוב, צורה ולוגו שרק נרצה.

התאמה אישית לכל אירוע

כל אירוע עסקי חייב להיות יחיד במינו. עליו להיות נבדל מאירועים של חברות אחרות ולהיבדל מאירועים אחרים שהחברה כבר הפיקה בעבר. משימת הבידול חשובה כשאפשר להשיג אותה במגוון דרכים, מהקונספט המרכזי ועד הפרטים הצבעוניים הקטנים ביותר. כמובן, בלונים מודפסים בהתאמה אישית יכולים להיות מושלמים מבחינת המיתוג כשניתן להתאים אותם לכל אירוע. 

ניתן לבחור את צבע הבלונים או צבעי הבלונים, להתאים אותם לחברה על ידי הדפסת לוגו, סלוגן או על ידי בחירת אלמנט מיתוגי שיהיה שייך לאירוע עצמו. למשל, במקרה של השקת מוצר אפשר להדפיס אותו על הבלונים ולהפוך אותם לחד פעמיים. הפקת אירוע עסקי מושקע לפרטים הקטנים תביא בחשבון כל נקודה בחלל כשהשימוש בבלונים מודפסים מאפשר לקבל תוצאה מרשימה וכל זאת במסגרת התקציב.

מעורבות ואינטראקציה

האורחים שיגיעו לאירוע ירצו לזכור אותו. הם יוכלו להצטלם באזור של קיר בלונים, לקחת איתם בלון הביתה אם ירצו ובסופו של דבר יזכרו איך המקום נראה. הבלונים הם הרבה יותר מקישוטים כשהם יכולים למשוך תשומת לב, ליצור אינטראקציה ולהכניס קלילות ושמחה לכל אירוע.

ניתן להחליט מראש האם האורחים יוכלו לקחת איתם את הבלונים או לא כשזו יכולה להיות מזכרת נחמדה מהאירוע. אנחנו תמיד צריכים לחשוב על החוויה של האורחים, מה יעניין אותם, מה יגרום להם להתרגש וכל זאת לצד חשיבה על החברה והמטרות שהוגדרו. בהתאם לכל אלה נוכל לתכנן ולארגן את האירוע.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button