טרמפולינות מקושטות בלונים לילדים בגינה

טרמפולינות לילדים בגינה הם שם דבר בשנים האחרונות עבור משפחות רבות. הטרמפולינות ממוקמות בחצרות של בתי משפחות שיש להם ילדים בגילאים שונים. טרמפולינות גורמות לילדים לצאת קצת מהמסכים, הן מדרבנות את הילדים לבצע פעילות ספורטיבית, כאשר הם קופצים ומתגלגלים על הטרמפולינה.

ההורים מעוניינים שילדם לא יהיו רק בבית אלא ייהנו גם מהמרחב מחוץ לבית. לכן הם רוכשים עבורם טרמפולינה ואין ילד אשר לא נהנה ממתקן זה. טרמפולינות מספקות פעילות גופנית ממריצה המוציאה אנרגיה מרובה ומשפרת את הכושר הגופני של הילד. בעזרת פעילות גופנית הילדים גם משפרים את הפעילות של המערכת החיסונית שלהם. כך הם מחזקים את שרירי הרגליים והבטן והיא מעניקה הנאה מרובה לילד שמתאמן לבד וגם לילד שמתאמן עם אחיו או עם חבריו.

משחקים על טרמפולינה

אפשר לקפוץ לגובה המירבי וכן לעשות סלטות באוויר או להתגלגל על הבסיס של הטרמפולינה. לבצע  תחרות בין חברים כמה זמן מסוגלים לקפוץ על הטרמפולינה ללא הפסקה, עם רגל אחת או עם שתי רגליים בהתאם ליכולות של כל אחד.

אפשר לשחק מחניים, ים יבשה, כאשר יש סימון על הטרמפולינה עם הגדרת המיקומים של הים והיבשה. כמו כן משחק חמור חדש וכל מיני משחקי כדור בהתאם לגיל . יש סוגים שונים של טרמפולינות כמו טרמפולינות לילדים בגינה שהן אובליות. יש טרמפולינה 1.4 מטר המתאימה גם לתוך הבית וגם לחצר עם רשת הגנה לילדים קטנים.

יש טרמפולינה עם רשת שמצוירים עליה דמויות אהובות, שאפשר גם לנייד ממקום למקום. קיים משטח קפיצה בטיחותי ללא רווח בין משטח הקפיצה לכיסוי הקפיצים. או טרמפולינה קוטר 2.44 מטר עם רשת בטיחותית המתאימה לקפיצות של יותר מילד אחד בתוכה.

כמו כן טרמפולינה ביתית 48 אינץ' (96 ס"מ) ללא קפיצי מתכת, מתקפלת כך שאם רוצים לאכסן אותה קל לאכסנה והיא אינה תופסת מקום. חייבים להתקין אותה על משטח ישר לא על חול וגם לא על דשא. יש גם טרמפולינה לאימונים עם ידית המיועדת לאימוני כושר בדרגות שונות, היא בעלת רגליות עבות ומתאימה לפעילות גופנית.

למי מתאימות טרמפולינות?

טרמפולינות לילדים בגינה מתאימות גם לילדים וגם למבוגרים אשר מרגישים צעירים ומעוניינים לשפר את הכושר הגופני, או סתם לקפוץ ולהנות מפעילות על הטרמפולינה עם ילדיהם. זה יחזק את הקשר של ההורים עם ילדיהם, כיוון שמדובר בזמן איכות עם הילדים.

 

מחפשים קשת בלונים או בלונים לברית? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button