טרקטורון לילדים מקושט בלונים

טרקטורון 60 וואט מומלץ מאד לילדים אשר אוהבים לערוך מסעות בטבע. הטרקטורון מותאם לנסיעה בכל סוגי השטחים, הטרקטורון מסוגל לנוע בשבילים והוא מותאם לנסוע בפארקים וגם בשטחים הרריים.

הטרקטורון מתאים לילדים שרוצים להרגיש גדולים וחזקים ומשקלם כולל משקל החבר הוא עד 150 קילוגרם. מומלץ לקנות עם הטרקטורון גם קסדה כדי שתגן על הנער המסיע טרקטורון זה. הטרקטורון בעל עוצמת מנוע של W 1000 בעל שלוש מהירויות עם שלט להורה כדי שיפקח על אופן הנהיגה של הילד ובמקרה הצורך יעצור מידית את הנהיגה כדי שלא תהיה סכנה אם הילד מגיע למקום מסוכן כמו לקרבת הכביש.

הילדים מאושרים לנהוג על טרקטורון 60 וואט שהוא חשמלי ומקצועי והם מרגישים כמו גדולים באמצעות מנוע חשמלי שהוא מאד חזק.

המפרט הטכני של הטרקטורון

טרקטורון 60 וואט  הוא בעל סוללה AH32 V60  BH,ניתן לנסוע עם סוללה טעונה עד ארבע שעות תלוי במשקל הנהג. עוצמת המנוע שלו היא  -W1000 ויש בו שלוש מהירויות. לטרקטורון יש צג דיגיטלי גדול בכידון מלפנים והוא בעל בולמי שמן באיכות טובה מאד. יש לו ברקס אחורי בעל דיסק שמן כפול ודבר זה מקנה לטרקטורון בטיחות מרבית, כיוון שכאשר לוחצים על הידית פעולת המנוע פוסקת באופן אוטומטי.

הכידון רחב כדי להגדיל את השליטה של הנוהג על הטרקטורון במשטחי דריכה רחבים כולל קשת התהפכות אשר נועדה להגן על הנהג בצד האחורי אם יתהפך. יש באופציה של טרקטורון 60 וואט תאורה קדמית LED וגם אור גבוה לנסיעה בחושך, תאורה אחורית LED וגם אור ברקס וידית גז כדי לשלוט על מהירות הנסיעה.

צמיגי שטח איכותיים מאד בעלי שתי מידות: קדמי 19*7 אחורי 18*9.5  כדי להקל על נסיעת הטרקטורון בשטחים בעייתיים,  שילדת הטרקטורון היא מחוזקת ויש בה גם גריל קדמי ומושב הנהג מרופד לנוחות הנוסע. קיים גם כפתור נעילת ברקס ומטען איכותי תקני.

טרקטורונים לכל ילד

ילדים רבים מבקשים טרקטורון ליום ההולדת שלהם והם מאושרים לנהוג בו. כאשר גם לחברים שלהם יש כלי תחבורה מסוג זה, כל החבורה יוצאת לנסיעות יחד וכך הם יוצרים חוויה עוצמתית לכולם. חשוב להדגיש את כללי הבטיחות ואת אופן הנסיעה כדי שכל אחד מהם ייסע בבטיחות מרבית וישמור על עצמו. נסיעה במהירות גבוהה עלולה להיות מסוכנת ולכן כאשר הילדים מקבלים הדרכה מראש, אפשר לסמוך עליהם.

מחפשים בלונים ליום הולדת או בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button