רעיונות מיוחדים לעיצוב אירועים עם בלונים

אתם חוגגים אירוע בקרוב ורוצים לעצב אותו בצורה מיוחדת? רגע אחד לפני שאתם בוחרים בעיצוב מסורתי (שגם יעלה לכם לא מעט) שכולל בתוכו פרחים ואלמנטים עיצוביים נוספים, הבאנו לכם כמה רעיונות מיוחדים לעיצוב האירוע עם בלונים. כן! בלונים הם כבר מזמן לא נחלתם של ימי ההולדת בלבד והם יכולים להיות פריט עיצובי גם באירועי יוקרה.

תוכן עניינים

לעצב את הברית עם בלונים

אין ספק כי אירוע ברית מילה הוא אירוע מרגש מאוד, מדובר על הצטרפות של בן משפחה משהו מיוחד ומלא ברגש. אם אתם חוגגים ברית בקרוב ונולד לכם ילד תדעו לכם שזאת ההזדמנות להגיד שאתם תראו בעתיד שאין דבר יותר טוב מזה. אין שמחה יותר גדולה מילדים. בכדי לקבל את בן המשפחה החדש המצטרף אליכם חוגגים את האירוע בזכות מסורת יהודית בת אלפי שנים. הפקת אירוע ברית מילה היא משהו שעושים בתוך שבוע בלבד והיא מלווה בהמון לחץ והתרגשות. בכדי שהאירוע יהיה מושלם ומיוחד הוא חייב לכלול בתוכו אלמנטים עיצוביים. אחד מהם הוא כמובן לעצב את אירוע הברית עם בלונים.

בכדי שאירוע ברית מילה יהיה מעוצב בצורה הנכונה עם בלונים יש לבחור חברה מקצועית שמומחית בביצוע עיצוב בלונים לברית מילה. שתיתן לכם את האפשרות להנות מעיצוב כניסה מרשים עם קשת בלונים, עיצוב בלונים על השולחנות ואפילו להציב קיר צילום לברית משולב עם אלמנטים של בלונים ליצירת אווירה מושלמת ומלאת צבעים ושמחה.

לעצב בר מצווה עם בלונים

השלב הבא אחרי אירוע הברית הוא כמובן עוד הרבה ימי הולדת שעוברים באמצע, אבל האירוע המיוחד הבא במסורת היהודית הוא כמובן אירוע בר מצווה. זה השלב שבו הילד מקבל על עצמו עול מצוות וזאת כמובן סיבה גדולה למסיבה ואתם צריכים לחגוג אותה ללא ספק. עיצוב בלונים לבר מצווה הוא משהו מיוחד שכדאי מאוד לקחת בחשבון. היום אפשר למצוא הרבה מאוד אמני בלונים שמעצבים לכם בלונים מיוחדים במגוון צורות ועיצובים. אם נער בר המצווה אוהב כדורסל אפשר לעצב את הבלונים בסגנון כדורסל או בכל תחום אותו נער בר המצווה אוהב ומתחבר אליו.

עיצוב חתונה עם בלונים

חגגנו ברית מילה, חגגנו בר מצווה ועכשיו מגיע הרגע בו הנער הופך מילד ומגיע לפרקו וחייב להינשא. אמנם לא כולם יסכימו עם העובדה כי אפשר לעצב אירוע כמו חתונה עם בלונים, אבל החלטנו לתת לכם משהו אחר שאתם יכולים לעשות והוא בלוני תודה.

בלוני תודה : בכדי ליצור בלוני תודה, אנו מתכוונים למצב בו מבצעים הדפסה על בלונים שעליה יש את ההקדשה ואמירת תודה לאורחים על זה שהשתתפו באירוע. את הבלונים האלו מנפחים באמצעות גז הליום ואז מגיעים לחניית הרכבים באולם, על כל רכב קושרים למראה בלון מיוחד שבו יש אמירת תודה לאורחים על זה שהשתתפו באירוע.

לסיכום

צאו לעצב את האירוע הבא שלכם עם בלונים, אנחנו כאן ללוות אתכם ולעזור לכם להפיק אירוע מיוחד עם עיצוב ייחודי של בלונים ליום הולדת מכל סוג ועיצוב שתבחרו.

המאמר נכתב בשיתוף יויו מגנטים לאירועים החברה המובילה בישראל לעיצוב אירועים עם בלונים והפקת מגנטים במחירים הוגנים ומשתלמים.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button